شقایق

خدایا ما را به مرتبه ای از عزت تعالی ببخش که سر جزدر مقابل تو فرود نیاوریم و به مرتبه ای از خضوع تنزل ده تا خود را از احدی برتر ندانیم!

شقایق

خدایا ما را به مرتبه ای از عزت تعالی ببخش که سر جزدر مقابل تو فرود نیاوریم و به مرتبه ای از خضوع تنزل ده تا خود را از احدی برتر ندانیم!

شقایق
۱۲
مهر ۹۲
موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۲/۰۷/۱۲
ب.م.ن

نظرات  (۴)

موافقم...هیچ وقت واقعی انتظار فرج را نمی کشیم همش کلامیه...
۲۲ مهر ۹۲ ، ۱۵:۴۲ یه نوجوون
خودمانیم ها ولی من هم، عشقبازی جالبی دارم
شنبه تا جمعه طی شده تازه، یادم افتاده صاحبی دارم
سال ها غایب است و باور کن، کک من هم نمیگزد اما
باز هم با دروغ میگویم: "تو بیا، کار واجبی دارم"

از دوری تو غمین ونالان هستیم            وز کرده خود کمی پشیمان هستیم

اصلیت ما را تو اگر می پرسی             از کوفه ولی مقیم ایران هستیم

ما لشگریان سلاح روسی داریم           در دوز و کلک رگ ونوسی داریم

هر جمعه که شد بیا منتظریم              این هفته فقط نیا عروسی داریم

از جور زمانه ما شکایت داریم               اندازه کوه و صخره حاجت داریم

ما مشکلمان گرانی و بیکاریست           آقا به نبودنت که عادت داریم

صد موعظه کن ولی ز تسلیم نگو         از خمس زکات ضرب تقسیم نگو

آقا تو بیا ولی فقط با یک شرط             از آنجه که ما دوست نداریم نگو


عید قربان گرچه آیین خلیل آزر است
ملت اسلام را امروز زیب و زیور است
حبّذا عیدى که سرخ از خون قربانى او
گونه اسلام و روى ملت پیغمبر است . . .

عیدشمامبارکـــــــــــ...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی