شقایق

خدایا ما را به مرتبه ای از عزت تعالی ببخش که سر جزدر مقابل تو فرود نیاوریم و به مرتبه ای از خضوع تنزل ده تا خود را از احدی برتر ندانیم!

شقایق

خدایا ما را به مرتبه ای از عزت تعالی ببخش که سر جزدر مقابل تو فرود نیاوریم و به مرتبه ای از خضوع تنزل ده تا خود را از احدی برتر ندانیم!

شقایق
۱۴
خرداد ۹۲

سال ها می گذرد ، حادثه ها می آید                              

  انتظار فرج از نیمه خرداد کشم

راز معجزه نیمه خرداد برای ما ایرانی ها هنوز گشوده نشده است .. نیمه خرداد فصل اول افسانه ای است که ایرانی ها واقعیت آن را با چشمان خود دیده اند .ایرانی ها راز های نهانی خرداد را سینه به سینه و نسل به نسل حفظ کرده اند .سالهامی گذرد اما خرداد را هیچ یک از ایرانی ها فراموش نکرده اند .گویا فرزندان ایران در شگفتی های خرداد منتظر واقعه ای بس عظیم هستند ....

بارها گفته اند و نوشته اند ساعت 20 /22 بعد از ظهر روز شنبه سیزدهم خرداد سال 1368 لحظه وصال بود . قلبی از کار ایستاد که میلیونها قلب را به نور خدا و معنویت احیاء کرده بود . وقتی که گوشه هایی از حالات معنوی و آرامش امام در این ایام از تلویزیون پخش شد غوغایی در دلها برافکند که وصف آن جز با بودن در آن فضا ممکن نیست . لبها دائما به ذکر خدا در حرکت بود . در آخرین شب زندگی و در حالی که چند عمل جراحی سخت و طولانی در سن 87 سالگی تحمل کرده بودند و در حالی که چندین سرم به دستهای مبارکش وصل بود نافله شب می خواند و قرآن تلاوت می کرد . در ساعات آخر ، طمأنینه و آرامشی ملکوتی داشت و مرتبا شهادت به وحدانیت خدا و رسالت پیامبر اکرم (ص) را زمزمه می کرد و با چنین حالتی بود که روحش به ملکوت اعلا پرواز کرد . وقتی که خبر رحلت امام منتشر شد گویی زلزله ای عظیم رخ داده است ، بغضها ترکید و سرتاسر ایران و همه ی کانونهایی که در جهان با نام و پیام امام خمینی آشنا بودند یکپارچه گریستند و بر سر و سینه زدند .

 روحش شاد و یادش گرامی باد



موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۳/۱۴
ب.م.ن

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی